Ik heb een klacht. Wat nu?

Uiteraard streven wij ernaar elk product naar volle tevredenheid uit te leveren, heeft u toch een klacht verzoeken wij u het volgende te doen:

Graag ontvangen wij per email een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een foto van deze. Vermeld uw naam en ordernummer, alsook het telefoonnummer waarop u overdags te bereiken bent. na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Ingediende klachten worden binnen 4 werkdagen beantwoord, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Joe Benelli Home & Living bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Klachtenformulier

* verplichte velden
 

Daarom kies je voor ons

  • Scherpe prijzen
  • Productie in eigen fabriek
  • Binnen 10 werkdagen geleverd
  • 2 jaar garantie
  • Gratis verzending vanaf € 100,-
  • Veilig achteraf betalen

Onze vermelding op http://www.keurmerk.info
Kan ik u ergens me helpen

Kan ik u ergens mee helpen

010 - 720 04 00
Of gebruik onze online chat

In deze shop wordt
veilig betaald met: