Uiteraard streven wij ernaar elk product naar volle tevredenheid uit te leveren, heeft u toch een klacht verzoeken wij u het volgende te doen:
Graag ontvangen wij per email een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een foto van deze. Vermeld uw naam en ordernummer, alsook het telefoonnummer waarop u overdags te bereiken bent. na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Ingediende klachten worden binnen 4 werkdagen beantwoord, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Joe Benelli Home & Living bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
De klacht kunt u mailen naar klachten@joebenelli.nl.
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL. Wij nemen vrijwillig deel aan deze geschillenbeslechtingsprocedure.