Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Wat is de levertijd?
De gemiddelde levertijd is binnen 15 werkdagen, mits de fabriek de producten op voorraad heeft. Let op! heeft u verschillende soorten raamdecoratie in een order besteld kan het zijn dat deze op verschillende tijdstippen bij u binnen komen. U ontvangt altijd een email met een track en trace code zodat u elke zending kunt volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij orders vanaf €100,00 leveren wij onze raamdecoratie gratis door Nederland en België. Voor orders onder de € 100,00 rekenen wij € 9,95 verzendkosten.
Heb ik garantie?
Ja de garantie is 5 jaar na afleverdatum, meer weten over de garantie en wat hieronder valt? Bekijk hier onze voorwaarden.
Kunnen jullie ook inmeten en monteren?
Ja zeker, bij inmeetservice vindt u de kosten voor uw woonplaats. Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen op 010-7200400.
Via welke betaalmethodes kan ik betalen?
Via iDEAL (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland). U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Via in3 Gespreid betalen. In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. De eerste termijn betaal je direct via iDEAL. De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen en de derde termijn weer 30 dagen daarna.
Via Creditcard (Visa en MasterCard). U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij dragen samen met uw creditcardorganisatie zorg voor een correcte afhandeling.
Via Paypal. Als je je bankrekening of creditcard aan je PayPal-rekening koppelt, blijft de werking exact hetzelfde. Het enige verschil is dat je geen betaalgegevens meer hoeft in te voeren, deze zijn veilig opgeslagen en worden automatisch voor je ingevuld.
Bancontact/Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. De banken zijn Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank. Bent u klant van een van deze banken en maakt u gebruik van internetbankieren? Dan kunt u gebruik maken van Bancontact/Mister Cash.
Rivery / AfterPay Riverty voert voor Joe Benelli Home & Living het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van Riverty via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 1500 als u voor de eerste keer betaalt via Riverty. Bent u al bekend bij Riverty kunt u betalen tot een bedrag van € 2500.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met Riverty opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Riverty website.’

Voor onze cadeaubonnen is het niet mogelijk om met Riverty af te rekenen.
Overboeken Indien u heeft gekozen voor overboeken dan kunt u de betaling voldoen op rekeningnummer: NL57ABNA0568263073 te Rhoon t.n.v. Joe Benelli Home en Living B.V, onder vermelding van uw 'ordernummer' + 'mijnraamdecoratie.nl'.
Welke betalingsconditie hanteert MijnRaamdecoratie ?
Alle producten van MijnRaamdecoratie worden op maat voor u gemaakt, wij vragen u daarom het volledige bedrag voor aflevering. U kunt eenvoudig en veilig betalen via Ideal of met uw credit card via Multisafepay.

Ook kunt u uw orderbedrag eenvoudig overmaken op:

Joe Benelli Home en Living B.V.
IBAN nummer NL57ABNA0568263073
BIC ABNANL2A.

Vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij uw betaling.
Kan ik mijn restbedrag ook achteraf betalen?
Ja, u kan dan kiezen voor Afterpay. AfterPay voert voor Joe Benelli Home & Living het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen
Ik heb een klacht. Wat nu?
Graag ontvangen wij per email een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een duidelijke foto. Vermeld uw naam, ordernummer en afmeting van de jaloezie. Ingediende klachten worden gemiddeld binnen 2 werkdagen beantwoord. De klacht kunt u mailen naar klachten@joebenelli.nl.

 

 

Daarom kies je voor ons

  • Al 15 jaar de grootste online raamdecoratie specialist
  • Productie in eigen fabriek
  • Gemiddeld beoordeeld met een 9+
  • Showroom met advies op maat van opgeleide stylisten

Kunnen wij je ergens mee helpen

010 - 720 04 00
Of gebruik onze online chat

In deze shop wordt veilig betaald met: